Hard Rock Cafe

My Shot Glass Collection

My very first Glas was a Pilsener from my vist in Cologne, 2004. The nice beer from this town made me buy this Glas. A visit to the Hard Rock Cafe in Cancun after a Yucatan roundtrip in the Year 2008 got me, my first Hurrican Glas. The same day my wife and I went to the island Cozumel with the ferry from Playa del Carmen. The rough sea and the extensive use of bags from our motion sick fellow travellers confused me. So I bought only a Pin at the smallest Hard Rock Cafe. I bought my first Shot Glas in London, 2009.

Das allererste Glas war ein Pilsener das ich 2004 in Köln kaufte. Das lecker Kölsch verführte mich zu diesem Kauf. Von der Yucatan Rundreise 2008 war es dann ein Hurrican Glas aus Cancun. Am gleichen Tag sind meine Frau und ich mit der Fähre von Playa del Carmen nach Cozumel. Die rauhe See und die vielen Mitreisenden die heftig Gebrauch von den Papiertüten machten haben wohl meinen Einkaufssinn durcheinander gebracht. Im kleinsten Hard Rock Cafe habe ich dann nur einen Pin gekauft. Mein erstes Shot Glas kaufte ich 2009 in London.

All rights reserved Copyright 2013, 2014 CK, Zurich, Switzerland
Templates